دو شنبه 23 مرداد 1396
ن : lafee

چه پزشکی می توانم برای بهبود کلیه Polycystic

بیماری کلیه پلی کیستیک به این معنی است که کیست های بی شماری پر از مایع در کلیه وجود دارد، علاوه بر این، کیست های کلیه بزرگتر و بزرگتر می شوند، در نتیجه، کیست های بزرگ باعث آسیب کلیه به راحتی می شود. به تازگی، بیماران تعجب می کنند که چه داروهایی می توانم برای بهبود بیماری کلیوی کلیوی استفاده کنم. لطفا جزئیات WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را بدست آورید.

همانطور که بیماری کلیوی پلی کیستیک یک بیماری کلیوی ژنتیکی است، هیچ درمان فعلی برای درمان آن وجود ندارد. اما، این بدان معنا نیست که درمان مؤثر برای مقابله با آن وجود ندارد. طب چینی به منظور کاهش ساییدگی کلیه، اساسا به جای کوچک کردن سایز بزرگ کیست ها، کار می کند.

بعلاوه، تعدادی از متخصصان کلیوی در بیمارستان بیماری های کلیه شیدیاژوانگ برای سال ها با هم کار کرده اند و سپس یک سری درمان های طبیعی برای کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، درمان بیماری کلیه را اساسا اثبات می کنند.

یک درمان وجود دارد که اساسا می تواند کیست های کلیه را کاهش دهد، که Osmotherapy پزشکی Micro-Chinese Medicine نامیده می شود. در این درمان، گیاهان فوق العاده ای حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی براساس وضعیت بیمار طراحی شده اند و داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارآیی آنها پالایش شده اند، علاوه بر این دو کیسه دارویی با پودر دارویی ساخته شده اند. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند، در عین حال، خون مناسب، اکسیژن و تغذیه به طور مستقیم درون کلیه تحویل می شود.

با اجرای این درمان، مواد فعال در داروهای گیاهی سبب جلوگیری از انتشار مواد فعال در سلول های اپیتلیال از کلیه می شوند، از سوی دیگر، مواد فعال در داروهای گیاهی همچنین می توانند از طریق افزایش گردش خون دیواره کیست

اگر شما یا کسی که شما می دانید از بیماری کلیوی مزمن رنج می برد، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. دکتر کلیه وضعیت بیماری شما را دقیقا تجزیه و تحلیل می کند و در اسرع وقت به شما پاسخ می دهد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5630.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه پزشکی می توانم برای بهبود کلیه Polycystic,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.